Kategórie
 
 
 
 
 

Často kladené otázky

Ako mám správne vybrať veľkosť produktu?
Veľkostná tabuľka je spravidla uvedená pri každom produkte. Ak pri niektorom produkte náhodou nie je uvedená, presné rozmery výrobku Vám radi premeriame, ak nás kontaktujete v pracovných dňoch v čase medzi 9.00 – 15.00 hod., na tel. čísle +421 948 358 165.
 
Do koľkých dní mi bude doručený tovar?
Pokiaľ máme tovar skladom (je to uvedené pri každom produkte), a vyberiete si platbu na dobierku, tovar expedujeme ihneď a bude Vám doručený spravidla do 2 pracovných dní, a to v závislosti od vyťaženosti kuriérskej spoločnosti. Pokiaľ si vyberiete platbu kartou vopred alebo prevod na bankový účet, tovar expedujeme až po pripísaní platby na náš bankový účet, t.j. tovar Vám bude doručený spravidla do 2 pracovných dní od pripísania platby na náš účet.
Pokiaľ tovar nemáme skladom a je pri ňom uvedená určitá dodacia lehota (spravidla niekoľko dní), expedujeme tovar ihneď po jeho naskladnení. Tovar Vám potom bude doručený spravidla do 2 pracovných dní od naskladnenia.  
 
Koľko zaplatím za dopravu tovaru?
Tovar je odosielaný kuriérskou službou. Cena za dopravu tovaru v rámci SR pri platbe kartou vopred alebo pri bankovom prevode vopred na účet je 3,99 EUR. Doprava tovaru v rámci SR pri platbe dobierkou je 4,80 EURPri objednávke nad 100,- EUR je doprava zdarma. Ak si želáte zaslať tovar do akejkoľvek inej krajiny, neváhajte nás kontaktovať. Osobný odber tovaru je možný na adrese: Okružná 6, Tomášov, v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 15.00 hod., pričom o plánovanom termíne vyzdvihnutia nás informujte telefonicky na čísle +421 948 358 165 alebo e-mailom na info@zuppa.sk aspoň jeden pracovný deň vopred.
 
Máte aj kamenné predajne?
ZUPPA zatiaľ nemá kamennú predajňu, ale veríme, že čoskoro ju budeme mať.
 
Je možný osobný odber tovaru?
Áno. Osobný odber je možný na adrese: Okružná 67, 900 44 Tomášov, Slovensko. Pri osobnom odbere neplatíte za dopravu tovaru.
 
Dá sa platiť kartou pri osobnom odbere tovaru?
Áno. Za tovar môžete pokojne zaplatiť kartou pri jeho osobnom odbere.
 
Dá sa platiť kartou kuriérovi?
Áno. Za tovar môžete zaplatiť kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou.
 
Ako zistím stav svojej objednávky?
Najlepšie urobíte ak nás kontaktuje na info@zuppa.sk alebo telefonicky na +421 948 358 165. Nie je vhodné, aby ste sa o stave Vašej objednávky informovali formou správ na sociálnych sieťach, pretože vzhľadom na veľké množstvo správ nie je možné z našej strany včas zareagovať.
 
Je možné, aby ste mi ušili konkrétny výrobok na mieru?
Nie. Produkty ZUPPA sa šiju vcelku ako celé kolekcie, v niekoľkých krajčírskych dielňach na Slovensku. Na individuálne objednávky už preto, žiaľ neostáva kapacita. Ak daný tovar nemáme skladom vo Vašej veľkosti, je to preto, že je už vypredaný. Niekedy však dodatočne doskladníme vybrané produkty, o čom vždy vopred informujeme na našich sociálnych sieťach.  
 
Dá sa tovar vymeniť, ak nám nesadne veľkosť alebo farba tovaru?
Áno, každý výrobok zakúpený cez eshop www.zuppa.sk je možné zaslať nám späť na výmenu do 14 dní odo dňa jeho prevzatia. Spolu s tovarom nám pošlite informáciu, za akú veľkosť alebo farbu si žiadate tovar vymeniť. Ak je Vami požadovaná veľkosť/farba skladom, zašleme Vám požadovaný výrobok.  Ak nie je skladom, máte možnosť žiadať o iný výrobok, alebo môžete odstúpiť od zmluvy pokiaľ ide o tento výrobok. Vrátený tovar nesmie byť používaný ( to znamená nenosený, len odskúšaný), ani praný – nesmie byť poškodený alebo znečistený –  s kompletnými visačkami, inak nebude výmena tovaru možná a tovar bude zaslaný späť.
 
Ako môžem reklamovať tovar?
Tovar je možné reklamovať v rámci záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Reklamovať vadu tovaru je potrebné ihneď po tom, čo ju zistíte, a to elektronicky na e-mailovú adresu: info@zuppa.sk alebo listovou zásielkou. Reklamovaný tovar spolu s dokladom o úhrade tovaru a popisom vady zašlite alebo doručte osobne na adresu: ZUPPA design s.r.o., so sídlom Lesná 12, 900 44 Tomášov, Slovensko.
ZUPPA nezodpovedá za vady tovaru, ak k vade došlo v dôsledku: a) mechanického poškodenia výrobku spôsobeného kupujúcim, b) nesprávneho zaobchádzania s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, c) používania tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, d) zanedbania starostlivosti a údržby o tovar, e) poškodenia tovaru nadmerným zaťažovaním, f) používania tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok, g) vyššej moci alebo živelnej pohromy, h) bežného opotrebenia tovaru (alebo jeho časti) spôsobeného používaním tovaru.
Reklamácie uplatnené formou správ na sociálnych sieťach neprijímame, pretože vzhľadom na veľké množstvo správ nie je možné z našej strany včas zareagovať.
 
Aké sú vaše veľkoobchodné podmienky?
O veľkobchodných podmienkach sa informujte telefonicky na čísle +421 905 808 449 alebo e-mailom na info@zuppa.sk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia